donderdag 12 juli 2012

Zomaar wat foto's

Wat geniet ik enorm van mijn camera! Het is zo ontzettend leuk om te fotograferen én te bewerken! En ik merk dat ik echt mijn eigen stijl ga ontwikkelen. Fotograferen gaat bij mij niet zonder bewerken.  Daar kan ik al mijn creativiteit in kwijt! Misschien vindt sommige mensen het dan nep, maar ik vindt het geweldig om een foto/plaatje nog nét iets mooier en/of kunstzinniger te maken. Het is mijn stijl. You love it or you hate it :-)
 Hierbij wat voorbeelden:








2 opmerkingen:

  1. Hoi Evelyn

    Who cares?!?!?Het zijn jou plaatjes dus je hoeft toch niemand verantwoording af te leggen?ha,ha...Ik heb sinds afgelopen Oktober ook een spiegelreflexcamera gekocht,heb er zelf een jaar lang voor gespaard,wilden hem al zo lang!Ben ook zo'n foto-freak en ja ik zag echt wel het verschil tussen mijn oude digitale Olympus die ook tegen een spiegelreflex aanzat en waar ik ook hele mooie plaatjes mee heb geschoten eneen spiegelreflexcamera,om dit te kunnen zien moet je gewoon foto-freak zijn,ha,ha...kan me mijn Nikon dan ook niet meer wegdenken en heb ook vandaag weer heerlijk genoten van het fotograferen op fleurig 2012 op kasteel de Haar en ja ik geniet er ook van om af en toe een lekkere digitale scrap te maken,een mooi storyboard/collage,of gewoon een foto ooit NET dat kleine beetje extra te geven.Niet altijd...maar regelamatig moet ik zeggen.Alleen maar leuk toch?!?!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtige foto's! Ik wil nog graag met je ruilen. Ik kan alleen je emailadres nergens vinden. Wil je naar mijn mail misschien mailen? lindavdweerd@gmail.com
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen