maandag 16 juli 2012

Pakjesloze kook-week

Vorige week schreef ik dat ik die week ervoor zo'n heerlijke week had gehad en hoopte dat aankomende week ook zo'n lekkere week zou hebben. Helaas...dat was niet het geval. Mijn knie ging op slot (waarschijnlijk door mn meniscus) en dat betekende: een week in de rolstoel en me doodvervelen thuis.... Op een of andere wonderlijke manier kreeg ik afgelopen zaterdag weer veel pijn in mn knie, maar voelde ik daarna niets meer. alsof mn meniscus weer op de juiste plek ging zitten. Mijn knie, hij blijft vaag...

Anyway, een kennis twitterde dat zij die week een week niet uit pakjes wilde koken. Nu kijk ik tegenwoordig heel veel 24kitchen op tv en het lekker koken begon wel weer te kriebelen. Maar omdat ik vorige week geen kant op kon, kwamen er juist extra veel kant-en-klare pakjes in huis. Vreselijk, maar het was niet anders.

Maar omdat het weer goed gaat met mn knie heb ik er helemaal zin in! Deze week wordt een echte kookweek! Doe je gezellig mee??

4 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Het is ook zo veel leuker om 'echt' te koken met verse ingrediënten. En als je eenmaal weet hoe het moet, helemaal niet zo moeilijk! Succes deze week!
    En gelukkig gaat het weer beter met je knie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes komende week! Hier altijd al vers. Hebben eigen groentetuin én vlees in vriezer van onze eigen koeien..hmmmmmmmmm smaakt toch altijd lekkerder! Veel kookplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend van je knie, gelukkig gaat het nu weer wat beter! 24kitchen kijk ik ook graag en dan begint het bij mij ook altijd te kriebelen om weer lekker te koken/bakken..

    BeantwoordenVerwijderen