dinsdag 5 juni 2012

Inspiratieloos...

Als ik mee zou doen met het 365-dagen-creatief-project, zou ik het doel halen. Elke dag ben ik wel creatief.
 Of ik haak wat
Of ik zit even achter de naaimachien
 Of ik werk aan het digitale fotoboek van Noorwegen
Of ik bewerk foto's
Of ik ben creatief met de kids van mn werk.

 Soms is het 10 minuten, soms 2 uur. Maar het creatief zijn komt elke dag wel op 1 of andere manier om de hoek kijken.  En ik geniet ervan! Kan me geen leven meer voorstellen zonder 1 of andere vorm van creativiteit.

Maar het probleem is: ik heb niet elke dag wat te laten zien. Die tas duurt wel een maand voordat ie af is, die kussens zijn helemaal een lang project, het fotoalbum kan je niet echt laten zien en de kids-werkjes...tja die zijn wel leuk maar heel bijzonder? nee dat niet.

Dus zit ik al dagen naar een leeg, wit scherm te kijken. Een scherm waar nu letters op horen te komen maar wat niet lukt.
ik wil gewoon vooral crea-dingen laten zien.

Maar die laten nog even op zich wachten.
Dus....blijft het stil...nog eventjes. Totdat er een projectje klaar is.

Tot dan!

1 opmerking:

  1. Nou, al blijft het stil over crea-dingen; ik wens je heel veel sterkte voor alle andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen