woensdag 7 november 2012

You-Tube-school!

Toen ik net begon met haken en de termen: stokjes,dubbele stokjes, halve vaste enz langs zag komen, dacht ik: oh help, hoe ga ik daar ooit wijs uit worden?? Maar ik bedacht me ook: het zal vast beter gaan als ik die termen leer kennen. Helaas...nog steeds heb ik erg veel moeite om te begrijpen wat ze nu bedoelen..

Gelukkig is daar: You Tube!! wat een uitkomst, geweldig!! Ik leer door het te zien en door het na te doen.. eindeloos. Totdat ik het kan.

Zo heb ik door You Tube...

- De basissteken leren haken

- een bloemetje leren haken
\
- en tegenwoordig ben ik ook bezig met leren vlechten
 

Verder heb ik al heel veel geleerd over Photoshop. Moest je eerst nog naar je creatieve tante, oma of moeder om t uitgelegd te krijgen, nu hoef je alleen maar een zoekopdracht in te vullen en tadaaaaa daar is alle kennis! :-) You Tube is gewoon een beetje een school! Love it :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten