maandag 2 april 2012

Leuke webwinkel!!

Al lange tijd ben ik op zoek naar leuke en originele haaraccessoires. Geen zwarte of grijze haarbanden zoals te koop is in de drogisterijen, maar echt leuke en fleurige klemmetjes, diadeems en haarbanden!

Gisteren zag ik op twitter "webwinkel Madeliefke" langskomen en mijn interesse was gewekt! Wat een superleuke, vrolijke webwinkel! De vrolijke kleurtjes komen je tegemoet en de meest schattige accessoires kan je er vinden: babymutsjes, broches, sleutelhangers, sjaals, applicaties enz! voor zowel kindjes als volwassenen die houden van leuke, gezellige kleurtjes!





En 't allerbelangrijkste: ik weet in vervolg waar ik mijn haaraccessoires ga halen!!





Dus....hou je van leuke accessoires, neem dan absoluut een kijkje bij:

http://www.madeliefke.nl/winkel/nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten