zaterdag 3 maart 2012

Actie 8

Het was deze week zoooooo druk, dat ik er niet meer aan toegekomen ben. maar hier zijn met terugwerkende kracht de acties (sorry!) wil je echt elke dag een actie volgen, dan raad ik toch maar aan om nog eventjes een boekje te bestellen bij HGJB... Discipline is nog wel een klein persoonlijk leerpuntje en dus is 40 dagen een ERRUG grote uitdaging voor mij.

" Ruim vandaag op straat een keer vuil van een ander op"



Mijn hubby heeft niet veel taken in huis. Dat vind ik ook helemaal terecht, aangezien hij dubbel zo veel meer uur werkt. Dus hebben wij een heel traditionele rolverdeling in huis. en daar is helemaal niets mis mee.

En bij die traditionele rolverdeling horen ook échte mannentaken, zoals: het vuilnis buiten zetten. Maar 1 vuilniszak stonk inmiddels heel erg en daar is manlief erg gevoelig voor. En dus...bood ik aan om de vuilniszak eruit te halen. Daarna heb ik gelijk een nieuwe vuilniszak in de afvalbak gedaan en klaar! Manlief was me heel dankbaar :-)

Dus.....niet letterlijk de opdracht gevolgd maar goed genoeg vind ik ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten