vrijdag 28 oktober 2011

Projectjes

Mn hoofd loopt echt over van ideeën en projectjes de komende tijd:

Taarten-projectjes:
- Bierdop taart voor manlief

- Kabouter plop taart (opdracht)

- Taart ouders vriendin (opdracht: iets met uiltjes en engelse drop ...:-o)
- sint/kerst taartjes
- Een dummietaart maken voor op tafel

Naaimachien-projectjes:
- kussens voor vriendinnetje
- (nog steeds, schaam schaam) 2 hartjes maken
- jutte kussen voor marga

- kussen voor mezelf (geinspireerd door dit plaatje)

- hangers voor in kerstboom (hart/vogeltjes/ster)
-vlinders voor op de slaapkamermuur (geinspireerd door vriendin en dit plaatje)


-Flesjes pimpen tot gave bloempotjes

Pff oke misschien is het wat veel...we zullen zien wat er af komt!:-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideeen allemaal! Jij hoeft je niet te vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dit gevoel van overlopen van ideetjes. Het nadeel is dat ik dan blokkeer omdat ik het overzicht niet meer heb. Onderhand heb ik geleerd dat het een kwestie is van prioriteiten stellen. Lijstje maken van wat het eerst af moet en wat kan wachten................ Succes ermee!

    Groetjes, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid... en lukt dat allemaal in 1 week? Ik vind het knap! Wel een heeeeerlijk lijstje aan ideetjes en plannen! SUCCES

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou in een maand was meer de bedoeling, dat was ook teveel hoor! maar ik kom wel een eind denk ik!! :-)Deze week t jutten kussen afmaken en beginnen met de biertaart, ben benieuwd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen