dinsdag 17 mei 2011

Mijn stijl

Sinds we 2,5 jaar geleden ons huis kochten ben ik erg op zoek naar mijn stijl in huis. Omdat we een nieuwbouwhuis kochten stond alles nog open. Dus we konden en kunnen helemaal zelf bepalen welke sfeer er in huis hangt...

Maar wat wil ik? Een inrichting in natuurtinten werd uitgeprobeerd. Het is immers helemaal de trend. Maar ik werd er al na een week gek van. Wat saai en somber!! Niets voor mij! Ik merkte dat ik juist vrolijk werd van kleuren. Niet over de top, de meubels moeten somber zijn. Maar de accessoires? Ja die moeten heerlijk knallen! Het maakt me gelukkig...

In het lifestyle magazine " friends" van villeroy & boch zegt kunstenares Nicky Barthdorp:

" Als je alles beige inricht wordt je zelf ook beige"

Hoewel ik hier niemand tekort mee wil doen geldt deze uitspraak wel echt voor mij..
En daarom:

LANG LEVE KLEUR!!
 (voornamelijk roze momenteel)


3 opmerkingen:

  1. oo wat kan ik dat voorstellen met natuurtinten, haha. ik zie het al voor me hoe je dat anders wilt! Volg je gevoel...succes met je kleurtjes, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dacht je ervan om bijvoorbeeld je huiskamer in natuurtint te laten met wellicht wat kleuraccenten erbij en een andere kamer weer lekker helemaal in kleur in te richten ? Je hoeft toch niet door het hele huis een thema aan te houden ?!
    Ik ben gek op felle kleurtjes en ben nog steeds niet losgegaan in huis, hou het ook vrij rustig, maar wil altijd nog eens in de tuin, onder het afdak los gaan...
    Wie weet dit jaar met mijn 365 dagen project en de inspiratie die ik hier opdoe, want die kussens die je gemaakt hebt die zijn supercute !

    BeantwoordenVerwijderen