vrijdag 4 februari 2011

Aan mn blog te zien lijkt het net alsof ik al lang geen creatie meer gemaakt heb. Het tegendeel is echter waar!! De laatste tijd heb ik:
- Een kindertasje gemaakt
- Een canvas versierd
- En taart gedecoreerd (tijdens een workshop).

Bovendien ga ik aankomende week volop aan de slag met bakken/decoreren. Ik ben dus heerlijk crea bezig, deze periode!

Maar waarom laat ik daar dan niets van zien?
Het kindertasje en de canvas zijn cadeautjes en tja..die creaties op het wereldwijde web zetten voordat zij zelf hun cadeautje ontvangen hebben, dat vind ik toch echt niet kunnen....

De gedecoreerde taart wordt hopelijk de knaller van mn 25ste verjaardag binnenkort.

En de andere gedecoreerde taartjes/cupcakes ga ik maken voor mn high-tea voor vriendinnen....en wat is er leuker dan in 1x het hele resultaat te laten zien op een mooi gedekte tafel? :-)

En dus....vraag ik jullie om nog even geduld te hebben...foto's komen eraan, maar nu nog niet.

Gemeen hé?:-)

2 opmerkingen: