vrijdag 18 februari 2011

Blauw of roze?

Toen ik vanochtend mijn schoonmoeder en schoonzus uitnodigde voor mijn verjaardag volgende week vroegen ze of ik nog wensen had....nou eigenlijk wel! Mijn schoonzus werkt namelijk in een superleuk keukenwinkeltje in Katwijk  waar ze ook het merk PIP verkopen!

En laat ik nu superverliefd zijn op de PIP-heepotten!!
Maar op de vraag welke kleur ik dan wilde had ik geen antwoord...ze zijn allebei zooooooo leuk!!!
Net smste schoonzus dat ze de laatste theepot in de winkel weggezet had....even kwam ik in de verleiding om te vragen welke kleur ze heeft. MAAR.... ik heb me ingehouden. Ik laat me volgende week verrassen...

Blauw?



Of roze?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd :-)! Zien er inderdaad erg leuk uit. Zelf zou ik voor de blauwe gaan. Maar bij jou passen ze allebij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk! Ik word er vreselijk hebberig van. Maar ja, ik heb een 'Blond Amsterdam' theepot gekregen. Die zat in het kerstpakket van Auke. Je kunt nu eenmaal niet alles krijgen hè ;-)
    Ik wacht af wat je krijgt volgende week.

    Groetjes, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha ik heb vannacht gedroomd dat ik de roze kreeg...ben benieuwd hoe voorspellend mijn dromen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, wat tof! Ik heb ook een Pip-obsessie en heb zelf de blauwe. Die kreeg ik toen ik een abonnement nam op Flow! Gaaf servies is het hè?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En welke kleur is het geworden? X Amanda

    BeantwoordenVerwijderen