donderdag 22 december 2011

Boeken

Kleding en schoenen...ja leuk!! Maar hobby- en kookboeken? Ja daar ligt momenteel de échte verleiding....en laat de boekenhandel nu 10 stappen van ons huis liggen....oeps!

Maar in deze drukke tijd heb je toch inspiratieboeken nodig om tot rust te komen toch? ;-) Bovendien mag je jezelf best wel eens verwennen...en daarom heb ik deze 2 leuke en inspiratievolle boeken gekocht:



Heerlijk!

Ook kreeg ik een heel leuk kerstcadeautje van een lief vriendinnetje:

Een heus vriendinnenboekje! Kinderachtig?? "Dit is een vriendschapsboekje voor volwassenen. Een
boek om te bewaren, met leuke herinneringen en anekdotes over en van je vriendinnen" (sestravrouw)

Superleuk natuurlijk! Friends, hij komt jullie kant op!

Wat zijn er toch leuke boeken!! LOVE IT!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he boeken... ik heb er ook weer een gekocht... volgende week komt ie binnen hoop ik :-)! Koop iets teveel laatste tijd ;-)... Gister maar nieuwe actie opgezet, met iemand boek-ruil-uitlening gedaan! Beide plz van elkaars boeken!
    Gr. Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Eef! Ik zag vandaag een erg leuk boek voor jouy... Denk dat ik de titel maar op moet schrijven om te onthouden voor je verjaardag, of zomaar ;-)! Leuk leuk, boeken! Amanda

    BeantwoordenVerwijderen